مصاحبه آرشیو خبر ها
گفتگوی مفصل با هیگواین ؛ آنها من را سلاخی کردند !

گفتگوی مفصل با هیگواین ؛ آنها من را سلاخی کردند !

گونزالو هیگواین ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس اعلام کرده در آمادگی کامل پس از مصدومیت به سر می برد و انتقاد هایی که در تابستان به وضعیت فیزیکی او می شد، باعث نارحتی او نشده است.

انتقال جنجالی و 90 میلیونی هیگواین به یوونتوس در تابستان گذشته، به غیر از عصبانی کردن هواداران تیم سابقش یعنی ناپولی، باعث به وجود آمدن انتقاد های فراوان از این بازیکن به دلیل اضافه وزنش شد. البته هیگو مدعی شده این جور انتقاد ها هرگز باعث ناراحتی و رنجش او نشده است. گلزن آرژانتینی یووه هم چنین سابقه حضور خود در ناپولی را هم فراموش نکرده و همیشه به این تیم احترام می گذارد.


رویای هیگواین؟

رویای من این است که جام های زیادی را با یوونتوس ببرم. من می خواهم بار دیگر با گلزنی های خودم بتوانم اعتماد تیم را جلب کنم. زمانی که فوتبال را ترک کنم، می خواهم با کار هایی که انجام داده ام به یاد آورده شوم. به نظر من سری آ سخت ترین لیگ برای گلزنی است. در زندگی شخصی، می خواهم یک خانواده بسازم، همسر مناسبی پیدا کنم و روز به روز فرد بهتری شوم.

 

انتقاد از اضافه وزن و اولین گل برای یوونتوس؟

 

من تا امروز بیش از 300 گل به ثمر رسانده ام و اولین گلم برای یوونتوس هم به من حس رها شدن نداد اما واقعا تابستان سختی داشتم. آنها من را سلاخی کردند، من را آدم بدی لقب دادند و خیلی چیز های دیگر اما من توانستم گلزنی کنم و اتفاقا در فرم خوبی هم قرار داشتم به همین دلیل آن صحبت ها را درک نمی کردم. من از این انتقاد ها ناراحت نمی شوم و اگر کسی در این مورد تردیدی دارد می تواند در مورد وضعیت فیزیکی من از مربی سوال کند که همیشه از عملکرد من راضی بوده است.

 

هیگواین در ادامه گفت:

 

همه از بیرون می گویند که یوونتوس تیم قدرتمندی است، آنها می توانند 25 بازی پیاپی را برنده شوند و از این موارد ولی وقتی وارد این باشگاه می شوید به خودتان می گویید وای این فوق العاده است. در اینجا بازیکنانی هستند که تا حالا جام های زیادی برده اند ولی هنوز هم اشتیاق فراوانی دارند. این شرایط واگیر دار است و باعث می شود شما هم همین اشتیاق را پیدا کنید. به بوفون و بارزالی نگاه کنید که برای فوتبال همه کار کرده اند و این ذهینت آنهاست که باعث می شود تا این حد پیش بروند.

 

تفاوت یوونتوس و ناپولی؟

 

من به تیمی پیوستم که بازیکنان، مربی و تاکتیک آنها کاملا متفاوت بود ولی همه چیز همان طور که انتظار داشتم پیش رفت. من 9 یا 10 گل در 19 بازی به ثمر رساندم، تقریبا در تمامی بازی ها حضور داشتم و وقتی که باید به نیمکت می رفتم، روی آن نشستم. من باید برای فهمیدن تصمیمات مربی متواضع باشم. ما تنها تیمی هستیم که در صدر جدول لیگ و گروه خود در اروپا قرار دارد.

 

نظر هیگواین در مورد فتح اسکودتو و لیگ قهرمانان:

 

این به خود ما بستگی دارد که برنده شویم یا ببازیم. ما 4 امتیاز در صدر جدول فاصله داریم و اگر شکست بخوریم اشتباه خودمان است. ما باید در روش بازی خود پیشرفت کنیم و بازیکنانی داریم که می توانند این کار را انجام دهند. ما همیشه باید با نگرش درستی وارد میدان شویم، چیزی کاملا متفاوت با نگرشی که در بازی مقابل جنوا داشتیم.

 

اهمیت آقای گل شدن؟

 

مهم ترین چیز کسب قهرمانی در لیگ است و من هم برای همین به یوونتوس آمدم. اما اگر من هم بتوانم گل های زیادی به ثمر برسانم بهتر می شود. خوشبختانه من به تازگی رکود 35 گل در یک فصل که بیش از 50 سال دست نخورده بود را شکستم.

 

 

وضعیت جسانی پس از مصدومیت؟

 

من یک ضرب دیدگی در بالای زانو داشتم ولی حالا خوبم. احساس 100% آمادگی دارم و می خواهم از همه نظر پیشرفت کنم تا مربی و هم تیمی ها همیشه از عملکرد من راضی باشند.

 

 

هیگواین در مورد رابطه با الگری نیز گفت:

 

یک رابطه آرام و خوبی داریم. برای درک بهتر همدیگر هنوز به زمان نیاز داریم ولی احترام فوق العاده ای بین ما وجود دارد.

 

اما صحبت های هیگو در مورد ناپولی و خوشحالی نکردن برابر آنها این چنین است:

 

من قبل از بازی تصمیم گرفته بودم که چنین رفتاری داشته باشم. این به آن معنی نیست که من خوشحال نبودم یا نمی خواستم برنده باشم ولی من کسی هستم که هرگز نمی توانم فراموش کنم چه کار هایی کرده ام و چه چیزی بدست آورده ام. ناپولی چیز های زیادی به من داده بود و نقش زیادی در رشد من داشت. رفتار من فقط برای احترام به بازیکنان، مربی و هواداران این باشگاه و قدردانی از آنها بود. من پس از بازی با یوونتوسی ها جشن گرفتم چون آنها هم شایسته این احترام و عشق هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: